Connect with us

GENEL

Mount and Blade II Bannerlord Patch Notları (08/09/2020)

Bannerlord Patch Notları ‘nı (08/09/2020) sizler için Türkçe çevirisini yaparak paylaştık.

Published

on

bannerlord mod araçları

Bannerlord Patch Notları 08 Eylül 2020

08 Eylül 2020 Tarihinde yayınlan Bannerlord Patch Notları ‘nı sizler için Türkçe çevirisini yaparak paylaştık.

04 Eylül 2020 Tarihinde yayınlanan Patch notlarına buradan ulaşabilirsiniz.

 

Patch Notları e1.5.1

Ana

Versiyon
Native: e1.5.1
SandboxCore: e1.5.1
Sandbox: e1.5.1
Storymode: e1.5.1
CustomBattle: e1.5.1

Tek Oyuncu (Singleplayer)

Hatalar

  • Savaş sonu çökme sorunu düzeltildi.
  • Ölü npclerden düşen itemler sonucu oyunun çökmesine sebep olan sorun düzeltildi.
  • Arenada antreman yaparken oyunun çökmesine sebep olan sorun düzeltildi.
  • Bağlı bir yerleşim yerleri olmayan garnizonların sebeb olduğu çökme sorunu düzeltildi.
  • Ana hikayedeki bir diyalog durumu nedeniyle meydana gelen bir kilitlenme düzeltildi.
  • Cezalandırmayla ilgili olan bir çökme sorunu düzeltildi.

Kaydetme & Geri Yükleme

  • Oyuncuya oyunun başarıyla hızlı kaydedildiğini bildiren bir bildirim eklendi.

Yerelleştirme(Dil Paketleri)

  • Çince çeviriler güncellendi
  • Türkçe çeviriler güncellendi
  • Küçük metin ve noktalama işaretleri düzelendi.

Görünüş

  • Aserai kaskıyla ilgili görsel bir sorun düzeltildi
  • Yeni Battanian zincir zırhı eklendi.
  • Sivil kıyafetlerdeki bazı sorunlar giderildi.
  • Daha iyi görünüş için bazı mızraklar güncellendi ve gelecekteki güncellemeler için optimize edilmiş mızrak parçaları eklendi.
  • Okların sıkışıp kalmak yerine bazı katı nesnelerden geçmesine neden olan bir hata düzeltildi.
  • Bazı Aserai ve Vlandia köy sahneleri düzenlendi

Animasyonlar

  • Deve sürücüleri için yeni ölme animasyonu eklendi.

Kullanıcı Arayüzü

Değişiklikler

  • Kayıp birlik penceresine kayıp birlik bölümü ve simgeler eklendi.
  • Karakter geliştirme ekranında mevcut karakter değiştirildiğinde seçilen beceri artık aynı kalıyor.

Düzeltmeler

  • Kasaba yönetimi penceresindeki çökmeye neden olan bir hata düzeltildi.
  • Ansiklopedideki bazı dil hataları düzeltildi.
  • Öğelerin geliştirme istatistiklerinin görünür olmasına neden olan bir hata düzeltildi.
  • Bir klanı destekledikten sonra seçilen klanın Krallık klan sekmesinde değişmesine neden olan bir hata düzeltildi
  • Yakınlarda bir savaş varken baskın simgesinin köy isim penceresinde görünmesine neden olan bir sorun giderildi.

Savaşlar ve Kuşatmalar

  • Engelleme yönü için Otomatik seçeneği seçildiğinde menzilli saldırılara karşı savunma yapamama düzeltildi.
  • Yerleşimleri kuşatırken yapay zeka daha az ihtiyatlı olacak, böylece oyuncunun bir kaleye veya şehre girerek savunma kuşatmalarını deneyimleme şansı daha yüksek olacak. Önceki versiyonlarda, oyuncu değişen güç oranları nedeniyle savunmacılara katıldığında yapay zeka çoğu senaryoda kuşatmadan vazgeçiyordu. Bu kuşatmalar nedeniyle, savunma oyuncuları da geçmiş versiyonlara göre daha sık kazanılacak.

Karakter Geliştirme Sistemi

  • Çok güçlü veya çok pahalı olan bazı başlangıç ​​ekipmanlarını kaldırıldı. Bu, her seçim için daha eşit bir başlangıç ​​noktası oluşturacaktır.
  • Binicilik için savaşla 24 adet perk eklendi.
  • 6 yeni fırlatma yeteneği eklendi.

Klan ve Party

  • Açlıktan ölmek üzere olan partilerdeki sağlıklı askerler % 50 daha yavaş hasar alıyor.

Ordular

  • Yapay zeka, kuşatma hedeflerini artık daha az değiştiriyor, böylece bir hedeften diğerine giderken daha az zaman kaybediyorlar
  • Bazı hatalar yüzünden zayıf gruplar ordu kurma konusunda sorun yaşıyordu. Şimdi zayıf olsalar bile ordular oluşturacakla. Nadir durumlarda yerleşim yeri kalmamış bazı gruplar yeni bir yerleşim yeri fethederek geri dönüş yapacaklardır.

Krallıklar ve Diplomasi

  • Yapan zeka klanları savaş / barış kararlarını daha akıllıca alır ve daha geniş bir durum yelpazesini hesaba katar. Genelde 1-2’den fazla düşmanla aynı anda yüzleşmek istemezler. Yani çok fazla düşmanları varsa, bazılarıyla barışmaya çalışacaklar. Bu, silinen fonksiyonları azaltacak çünkü önceki versiyonlarda bazı fonksiyonlar diplomatik oylamalarda mantıklı kararlar vermiyordu. Düşmanla sınır oluşturan yerleşim yerlerine sahip klanlar daha sık barış isteyeceklerdir. Aynı şekilde barış zamanında da savaş istemeyecekler. Zengin krallıklar, haraç ödemeyi fakirler kadar önemsemeyecekler. Bir lordun garnizonlarda veya lord partilerinde daha az adamı varsa veya birçok yerleşim yerinde yiyecek sorunları varsa, son düşmanlarıyla savaşı bitirmeye çalışacaklardır. Tüm bu değişiklikler nedeniyle daha az kartopu etkisi olacak çünkü klanlar krallıklarının çıkarına hareket etmeye çalışacaklar.

Yerleşim Yeri Eylemleri (Kasaba, Köy, Kale ve Sığınak)

  • Her şehrin şehir merkezine yeni “Berber” NPC’si eklendi. 100 dinar karşılığında bu NPC’den saç modelinizi değiştirebilirsiniz. Kasabanın kültürüne bağlı olarak bu saç modelleri ve sakal modelleri değişebilir.

Diğer

  • Turnuvalarda artık keskin olmayan silahlar kullanılacak. Bu olayların daha zararsız bir şekilde gerçekleşmesini sağlayacaktır.
  • Turnuva turu bittikten sonra cesetlerin ortadan kaldırılmasını engelleyen bir hata düzeltildi.
  • Sahibi oldukları köyün bir başkası tarafından baskına uğradığı durumlar için oyuncuları köy durumu hakkında bilgilendiren yeni bir menü eklendi.
  • Gündüz / gece döngüsünü devre dışı bırakmak için bir konsol komutu eklendi.
  • Ana haritanın konumuna bağlı olarak atmosfer seçim algoritmasıyla ilgili bir hata düzeltildi.

Çevrimiçi (Multiplayer)

  • Oyuncu artık aynı oyuncuyu oturum başına sadece 3 kez rapor edebilir.

 

 

 

 

 

 

Okumaya Devam Et
İlanlar
Yorum Yap

Cevaplayın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir